Coronavirus: veelgestelde vragen (update)

Coronavirus: veelgestelde vragen (update)

Beste klanten,

Ons hart bloedt voor menig ondernemer, sinds vorige vrijdag: een échte “Black Friday”… Eerst en vooral willen wij onze steun betuigen voor de getroffen sectoren, die voor de 2e keer dit jaar hun deuren moeten sluiten. Daarnaast willen we maximaal onze klanten ondersteunen die zich, ook voor een tweede keer dit jaar, dubbel plooien om onder andere de zorg- en overige dienstverlening te garanderen zonder enige steun of tegemoetkoming.

Vragen rond het coronavirus en de werking van uw onderneming? Contacteer ons gerust.

Alle vragen hieronder zijn het laatst op 04 november 2020 geüpdatet.

Vanaf 03/11/2020 organiseren wij de werking voor de komende zes weken als volgt:

  • alle geplande afspraken gaan door, maar enkel digitaal: u krijgt voorgaand uw afspraak een link om in te loggen voor een videocall
  • het kantoor is fysiek gesloten, langskomen ter plaatse is bij wet verboden
  • we blijven u proactief informeren via mail of onze Facebookpagina, voor aanvragen van de steunmaatregelen waar u mogelijks recht op heeft

Update: 04 november 2020

Indien u telefonisch geen antwoord krijgt, stuur een mail met uw vraag & wij contacteren u zelf zo spoedig mogelijk terug.

Update: 04 november 2020

De dossierbeheerders blijven (van thuis uit) aan het werk: dit wil zeggen dat uw dossier bijgewerkt wordt & vragen nog steeds per mail kunnen beantwoord worden.

Update: 04 november 2020

Neem gerust contact met ons op om te weten op welke steunmaatregelen u mogelijks recht heeft.

Update: 04 november 2020